Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Thea - 15 februari 2014 23:38

Sent inlägg för idag/ikväll:// Men glad alla hjärtans dag i efter skott eller vas jag nu ska säga. Jippie! Sportlov, ska bowla,simhallen, sova över, skridskohallen osv. Ska ha jätte kul? Har lånat två nya böcker från bok bussen igår!:) Längtar så och teddy börjar skolan???Teddy böckerna är så himmla bra! De är dom ända häst böckerna jag gillar ärligttalat! SAKNAR ALICIA OCH KLASSEN D: Vad ska mangöra om man sknar någon/några? Känns konstigt att inte träffa dom på ungeför en vecka!^.^ Hoppas på de bästa ifl?Jahopp, mamma sitter med sina nagel grejer och ficksar occh donar! Jaha! Säger väl godnatt? Och önskar er som sja ha en lite längre uppe kväll: Ha de fint resten av kvällen? Snart kommer nog Ostbågen och Arnel hem:D Saknar såå när vi tre kollade på film och annat! Ostbågen, om du ser detta och läser för Arnel så önskar jag er godnatt? Och att jag saknar er jätte mycke! Kom hem snart!;**

//Godnatt Theddish?

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards