Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Thea - 7 februari 2014 20:36

Hej Hej jag har inget speciellt att skriva om idag♥Men imorgon ska jag till ett kalas, man ska vara utklädd till en katt, så de går nog bra!   JAA! Precis, jag har börjat med stretchng igen  Ja jag stretchar lite vid datorn just nu, men de är kul! 


Har sminkat mig för tillfället, för min kompis ville de  Jag liknar min äldre syster säger mamma och pappa, och säkert alla andra som jag känner som ser mig sminkad!:) Ska till simmhallen med pappa, och småtjejerna! Vi ska ha de lite kul i i simmhallen igen! (Jag är där typ 4, 5 gången i rad!) De ska bli jätte kul imorgon   Borde jag blogga mer?;o Jag tycker jag bloggar omöjligt mycket♥♥♥ Har inget mer att skriva om babes, hejdå harre gött i helg nu! OCH ÄT INTE FÖR MYCKET AV: Chipc, godis, pizza osv, herrå♥

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards