Alla inlägg under augusti 2014

Av Thea - 11 augusti 2014 22:35

Hej på er. Jag är såå jäkla trött-.- Har lust att somna vid datorn. Men jag har lite att säga♥~I Think~ Jag skriver från syrrans dator nu, så jag skulle sätta på en film kl. 21:30 ungefär, och då när jag valt film och fixat allt så kommer det upp en grej, EN endaste grej..: Ingen internet förbindelse.. Jag bara tänkte de, nää nu blir jag sur! Så jag stängde ner det, och sen såg jag det. SKYPE. Jag tänkte att de är min räddning, men då hade väl syrran inte uppdaterat det-.- Så jag fick massa problem med det. Men nu sitter jag här och bloggar! Fantastiskt bra va? Imorgon blir det film på datan, syrrans kompis, om det är fint väder, stranden♥ Annars vet jag inte. Kanske får lära mig hur våran spis och ugn funka, man vet j8 aldig! Vad ska ni göra imogron? Har någon en idé? För jag är sämst på att komma med idér, så snälla;( Kanske kan ringa någon förhoppningsvis♥ Jaha, var det något mer jag skulle säga.. Nepp tror inte det♥ TaggaTaggSKOLAN ♥ det ska ju bli kul, sista året och allt. Men ja godnatt och hejdå så hörs vi imorgon eller å ondag, vet ej om det kanske blir på helgen det kommer ett nytt inlägg, men vi får se!


HEJDÅ♥!  

Av Thea - 11 augusti 2014 21:09

Från och med imorgon börjar skolan om en vecka, den känslan att få komma tillbaks till klassrummet/rummen. Och så bara måste jag prata med nästan alla, åhh vad jag längtar! Vissa tänker säkert: öhm, varför längtar hon till skolan? Ingen vill ju tillbaks till all NO och SO.. Jo jag älskar ju skolan så himmla mycket<3 det är där jag lär mig de mesta. Och att få träffa alla fantastiska barn som går på skolan, det är så himmla härligt. Man vet liksom vad alla gillar att göra och vad dom brukar göra. Känslan när man kommer ut efter lunchen och får andas FRISK luft, istället för matte luft eller nått. Iaf, sommarvandringen diggar jag? Jag älskar att gå långa vandringar, när man t.ex börjar tycka det är tråkigt gårjag bara på som attan! Jaha, skola den 19/8. TaggaTaggaTagga? #HarIngetAttGöra.__. Men ja du avslutar vi här!
Hejdå?

Av Thea - 10 augusti 2014 12:29

Hejhej här sitter jag igen och skriver grejer till er som läser, ja. Kul va? Näe de är inte så kul efter ett år ungefär. Men iallafall, igår var det lördag, idag är det söndag! Så igår natt skypade jag med Sara? De va jätte kul, i think. Men så somnade jag med mobilen i sängen och så när jag vaknade var hela batteriet urladdat, bra jobbat säger jag bara. Så fick jag problem med att sätta igång den, men en timme efter de så sattes den igång och jag kan skriva inlägg igen^^ Igår var det stadsfest och då fick vi en gratis cola burk med vårat namn på! (Vi fick varsinn) Och jag hade aldrig sett en cola flaska eller burk med mitt namn, så det var kul. Jag träffade oändligt många jag känner, folk från skolan, dansen och vanliga vänner. I fredags var jag, pappa, Ellen och Arnel
Ute till kl. 22:00 och hade kul! Och så åkte vi såklart karuseller. Ja nu ska jag gå ner på mitt rum, och sen gör jag väl något^^ Hejdå! ?

Av Thea - 4 augusti 2014 11:35

Tjena tjena, idag så smsade min klmpis mig och undrade om vi kunde åka till stranden, jag sa självklart ja. För vem skulle inte vilja åka till stranden? Men aa, då gick jag och frågade pappa: kan du köra mig till stranden? Pappa: själv? Jag: Nej ska dit med en kompis, vad ttor du?:0 pappa: nej, du får inte åka dit utan vuxen.. VARFÖR?._. Ja nu sitter jag här nere på rummet och fixar lite, jag har inte ett skit att göra! Så jag får väl gå till nån eller så. Men hejdå, Sara blir galen annars? Bae bae?

Yay

Av Thea - 3 augusti 2014 22:15

Jag skypar med Sara, den bästa. Och min syster och sambo var här igår, vi hade en super kul lördags-kväll! Idag eller rättare sagt ikväll är det söndag, "yey". Ja, en söndag är som en helt vanlig tråkig dag. Men, jag har något att berätta: om inte alls lång tid så börjar skolan igen! Och som jag längtat, jag tror jag ALDRIG har längtat så mycket efter skolan, det är såå kul där bara, och så ska jag spendera det sista året väl. Åå gud vad jag kommer sakna den skolan:/ Stället där jag lärde mig typ allt. Och så splitras klassen, de är tråkigt, för vissa vet jag inte hur jag ska hålla kontakten med eller så.. Men grymmt kul att hamla på en ny skola efter klass 5! Och nya kompisar och allt, som värsta drömmen typ. Nej, jag skojade. Haha, men nu måste jag gå! Hejdå, sovgott alla så får ni ett inlägg imorgon. Natti natti?

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Skapa flashcards