Alla inlägg under januari 2014

...

Av Thea - 29 januari 2014 07:40

Lyssnar på Timber och ska till skolan snart!:) förra inlägget är skrivet 29/1-14 bara så ni vet dee!? Ska bara ge gärnet om de går på musiken..! Good Luck Teddy..!:o Inger mer att skriva!!! HEJDÅ?

Av Thea - 29 januari 2014 07:37

Idag är de onstdag och ni vet vad jag pratade om för något förra veckan.. De är musiken idag igen! HOPPAS DE GÅR BRA NUUUUUUUUUUUU!!! Jag ska ju sjunga så de blir ännu pinsammare eller vad man säger??? Önska min grupp lycka till!? Vi har till våren så hoppas den blir klar fort aå jag slipper allt krångel med att sjunga?Bara så ni vet så bloggar jag från telefonen så om de står konstigt har jag råkat klicka fel på tangenterna!?Hejdååå!?

Av Thea - 28 januari 2014 21:24

Idag följde min bästa vän Alicia ( Happymolly.bloggplatsen.se )hem till mig och lekte typ!:) Och dp spelade vi pou och lyssnade på musik och pratade lite<33 Sen skulle hon åka!:( Då ahde jag inget att göra så jag kollade på tv!:D Hejdå ingen mening med varför jag skrev de dära sista!XD Hejdå! PS. En ny tjej kanske ska börja på våran skola i klass 3! De ska bli kul.. Vi trodde hon skulle börja i min klass Alicia och jag but no! HEJDÅ?

Av Thea - 28 januari 2014 07:33

Heej! Ärligt talat..? Va de länge sen jag bloggade? Känns som de!;) Min kompis och jag skriver en text på skolan! Och de är ANT (Alkohol Narkotika Tobak) de ska man tydligebn skriva om!Xd Men den var långrråkig märkte jag.. Imorgob är det musik lektion och vi ska fortsätta på låtarna igen, hoppas vi får till de nu.o.o Men jag ska snart till skolqn! Och igår kom dom nya glasögonen så ska ha dom i skolan idag. Hoppas jag ser bra ut i dom??x) Hejdå så hörs vi!;*?

.

Av Thea - 24 januari 2014 15:50

hej, pallar inget att skriva till   Jag pallar ingenting längre!:( VILL DÖ (SOM ATT SOVA TYP);) Hejdå!!

.

Av Thea - 23 januari 2014 14:53

Hejj! Idag hade vi typ DLS sak, de gick bra hoppas jag! Asså lyssnar på någon tjej som sjunger egna låtar rtor jag hon gör, och hon heter Sofijah och de är en låt som heter Det Finaste Jag Vet♥När jag yssnar på den så kommer 1 person min Kompis Alicia, men hon känns mer som en syster efter 3 eller 4 år;) Och ville bara göra ett inlägg för att Alicia/Ajjan/Alice/Grisen, är en av dom mest betydelsefulla kompis jag har haft i hela mitt liv♥    

Av Thea - 22 januari 2014 20:31

Tack! HAR FLER LÄSARE;*♥Okej ny sak Om skolan!:  Vi ska göra en egen låt..  

Jag ska sjunga solo i låten.. Jag har 4 till i min grupp, 1 ska spela fiol och en piano 2 et inte vad dom ska göra.. Och en av oss va sjuk idag!Så vi bestämmde utan han!xDMen jag ska sjunga helt själv!!!!  Hahha♥Ajjan Blev sjuk idag innan lunchen    AJJAN KOM TILLBAKA!! JAG LEVER INTE UTAN DIG!♥Okej Ajjan kom tillbaka då-.- Mavva o jag behöver dig NOW♥Please grisen♥??   Läsar Jag hoppas ni tror på mig när de gäller om att skriva egen text och noter och sånt till låten<33 Jag pallar inget annat än att tänka på de längre!Asså jag kommer dö när jag ska sjunga!!  TRO PÅ MIG; PRENUMINERA PÅ MIG; OCH...... CHILLA MED MIIG! DÅ ÄR DU COOL SOM MIN KLASS♥SWAG MANNEN♥Hejdå så hörs vi?

...

Av Thea - 21 januari 2014 19:04

Hahha, min rubrik är tråkig jag veet dee!;* Men jag kommer inte på något ibland att ha som rubrik♥Okej vi börjar lite grann då  


1. Vi börjar väl om Mina Läxor! Idag så tränar jag lite grann på den, den är på ett annat språk och lång tråkig ibland, Jaaow De är engelska läxa! <33De är den enda läxa vi har i klass 3, 4 och 5 på min skola♥


2. Min kompis råkade rösta fel, och hon tog MSP så vi tar bort 2 från listan!D'; Nee skojja GRYMT TA BORT TA BORT!XD


3. Okej, då går vi över till mitt liv.. Ja, mitt liv är TRÅKIGT i den åldern jag är i nu!!;')Men, Ja jag bråkar ofta med mina systrar (FÖR DE ÄR KUUL)c: Ehhm.. Jag är inte så mycket med vänner längre, för vi har sagt upp min fritids platts på skolan/Fritids♥Jag bara älskar göttis♥ Jag vet faktiskt inget mer att skriva till nr 3  


4. Skolan är nästa då!:) Ehhm.. Ja.. Skolan går bra för mig:) I matten så är jag tillräkligt långt fram som man ska vara.. Och jag gör saker ur: Histora, Biologi♥, Matten och expriment♥ Och alla på skolan är okej, Men klassen är bara roligast, sötast och grymmast♥<33♥Klassen(Jag tar storleks ordning (LÄNGD) Hahha): Alvin, Thea Och Leo (LiKA LÅNGA) Alicia och Lukas Och Malva♥,Axel, Kajsa, Elsa och Albin♥De var alla inklusive miig<33;*CHOKLADISAR♥  


Hahha Jag bara skrattar ihjäl mig nu!! Ska berätta för några i min klass vad min fina och grymma blogg heter♥ Hoppas dom tittar hit!:) 


IFALL NI I KLASSEN THEAS KLASS: HEEJ PÅ ER ''COOLINGAR''♥Hahha, ni är bara så snälla allihopa!;*<33Grymmisar♥

 

Hejdå från pannkakan<33♥<33 Till mina grisar, fläskisar och potatisar♥ Hejdå så hörs vi eller nått?  HOPPAS INTE!!  

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards