Alla inlägg under mars 2014

Av Thea - 29 mars 2014 11:21

Till Instagram!:)

 

Så hej igen, ett litet inlägg till mina insta-followers och hela instagram!   

Asså inte mycket att skriva om, men Frida ska komma!! (För er som vet vem Frida är) Hon har jobbat på min skola för ett tag sen.   Men hon ska iallafall komma hit snart, och då ska mamma ficksa hennes naglar♥

 

Hejdå! TeddyDance.bloggplatsen.se //Thea♥  

Av Thea - 29 mars 2014 10:34

Hej!♥

 

Hej förlåt att jag inte har skrivit på länge.. Men jag har inte orkat och jag har slutat att sitta vid datan nästan nu. Jag har sagt att jag ska blogga mer och me roch sånt, mmen veet x) Det händer ALDRIG..! Men jag ska FÖRSÖKA blogga så mycket jag bara kan!;* 

 

KL. 10:37 29/3-14

MVH Av: Thea/Teddy/Imollan/Thesan♥  

Av Thea - 25 mars 2014 07:44

Tja tja bloggisar! Idag så är jag på skolan och sitter på en bänk i väntan på Wilma min kusin x) Hahaha! Så "kul" jag har det!.__. Jajajaja.. Hon borde komma snart!!<33 Men ses snart dåe!! // Thea/Teddy

Av Thea - 21 mars 2014 07:43

Så nu är jag på skolan och kl. 07:39 nu!;* så jag ska snart gå in och läsa som man brular göra på morgonen. Iallafall på våran skola!! Alicia har tappat rösten och har feber så hon kommer inte idag :( yepp SYND://! Just nu är det bara Lulas, han lillebror Axel och Axel's klasskompis Anton..!:) dom gungar fast inte jag xD hejdå!

Hej

Av Thea - 19 mars 2014 18:36

Hehh, Hejj:)

 


Av Thea - 15 mars 2014 21:42

Hej? im back! ? Aja detta kanske blir ert kort inlägg men aa då köör vi!;D Igår hade vi gymnastik (IDROTT ALLTSÅ) Och då gjorde vi massa olika saker. Det var inte kul kan jag säga! Men jag följde med en kompis hem istället för att åka buss hem..;* Tycker det är lite läskigt men ska åka buss hela nästa vecka! Så snälla önska miglycka till!!! Haha många utropstäcken jag gjort nu!xD Imorgon (söndag) så ska jag min pappa och min lillasyster åka till simhallen och simma! Haha.. Längtar efter att få träffa pappa. Aja.. Hejdå! Vi ses typ imorgon:****<33 //TheaTeddyDance~?_?~

Av Thea - 13 mars 2014 20:19

Hej hej! Mamam dka jobba på jobbet i en månad till nu! Så jag har fortfarande INTE fritids!? Och nu ska jag tidigare till skolan! Jag ska till skolan kl 07:30 och jag ska vakna kl 06:00? och jag ska börja åka buss efter skolan!;D Men aja, vi har gjympa och sen innan det och lunchen så ska jag och hela klassen ha engelska förhör! Det är en rätt så svår läxa så jag glömmer typ alltid bort det svåratse ordet! Och det är chair (kör fast på engelska) Så önska mig lycka till potatisar!??? Nya läsare snälla?:/ Hej hej kusinis finis Wowwen? Kolla in dom hör sidorna!--> Alvenalicia.bloggplatsen.se och wowwenhejdenberg.blogg.se ? SNÄLLA KOLLA IN HOS DOM!?.? Hejrååe? //TeddyDance?Thea?

Av Thea - 13 mars 2014 07:50

Det är skola idag och jag har gjort en skiit snygg look!!! Lite lockat hår?.? Och lite läppstift..:) Haha nejmen det blev skit snyggt! Sorryför att detta kommer bli ett kort inlägg! Men jag MÅSTE till skola..:s Så Tjarrååe!?.?

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards