Direktlänk till inlägg 21 oktober 2014

Ny skola:)

Av Thea - 21 oktober 2014 15:28

Heej! Idag är det en tisdag♥ Jag kom hem från skolan för en halv timme ungefär. Vi har nya planer;) Vi har pratat om att snart flytta in till stan, det är lite närmare skolan och mina föräldrars jobb, och så bor jag närmre mina klasskompisar:D Det är en av anledningarna för att vi ska flytta, och Ellen bor med Arnel nu. Emelie har flyttat så vi har lite planer om det..:) Vi har somsagt nya planer om mitt rum. Och badrummet nere i våran källare ska vi kanske göra till mitt eget. Så Jag har stora förhoppningar om det.

 

Imorogn händer det. :)


Imorgon ska jag till den nya skolan där jag ska gå i 6:an! Alla andra förutom dom som inte ska gå på själva skolan ska dit i dag, men kanske bara kanske att ågon kommer imorgon, men det ska bli skit grymmt att se den nya skolan! Jag är peppad på att se allt och veta hur det kommer vara där. Min kusin går ju redan där, och när man är hemma hos dem så brukar mamma eller pappa fråga hur hon har det där. Då svarar dem oftast att det är jätte bra!  Eller ''oftast'' och ''oftast'', det är bra där. Jag längtar super mycket till det.

 

Haha♥;)

Jag har ett papper från en tidning där det står tips om vad man kan göra om dagarna, jag har aldrig riktigt tänkt mig att jag skulle göra något men idag ska jag kolla om det fanns något kul..! Och ja, jag  ska pröva lite av det;) Igår bakade jag, det blev kladdkaka! Den blev super god, och jag är nöjd med den:)  Snart så ska jag ducsha. Och jag tror familjen kommer hem snart! Sen så ska jag pröva lite saker..;)

 

- Från En Tjej Med Humör För Nästan Allt!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 19 juli 2015 15:10

Hejhej! ^^ Förlåt för dålig uppdatering, men jag kan uppdatera er lite nu lite snabbt c: I förr går så var jag hos en kompis. Vi fiskade salamandlar (whutt vet inte hur det stavas XDD), vi gick på cirkus och där träffade vi två av våra gamla klassk...

Av Thea - 29 oktober 2014 15:49

Heej! Ja då var vi tillbaks med mig och min blogg, och denna fina/tråkiga dag ska vi prata om höstlov! Vad gör man då? Man är ledig från skolan och det är inte bra tycker jag. Jag kanske har några bra tips här? Då ska vi se vad vi hittar här i huvude...

Av Thea - 18 oktober 2014 15:32

Jag ska blanda lite saker här nu..   Julen är ju snart här, så jag har redan börjat kolla på presenter till mina vänner och familj. Jag skrev en liten önskelista igår kväll på 14 saker, minst 16 men absolut inte mer. Men jag hoppas att jag får nå...

Av Thea - 18 oktober 2014 15:16

Heej! Ja jag kommer typ att göra 3 olika inlägg idag för att uppdatera lite. Men vi går rakt på sak, min pappa ska vara med i ironman! Så nästa år så ska han simma, cykla och springa det loppet. Vi ska stå och heja på honom och vi hoppas super mycket...

Av Thea - 18 oktober 2014 15:03

Hej, nu är jag tillbaka. Jag har inte varit aktiv här på länge, jag är medveten om det. Men tänkte väl gå igång igen! Jag kommer blogga om andra saker nu. Och jag ska prata om en sak!:) Jag har ett nytt rum, sista klassen på min skola och jag har bör...

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards