Alla inlägg under juli 2014

Av Thea - 21 juli 2014 19:12

Hej, palla göra som jag brukar..:/ jaha, mamma och jag kollade på kläder igår♥ Kläder från Lindex och H&M, (På internet) NYHETER:

Jag och min lillasyster samlar till en iPad, och vi ska dela på den(:

Min storasyster åker till ett annat ställe i augusti, tror jag..:(

Jag har 10 veckors sommarlov!♥ Så farmor är hos oss imorgon på eftermiddagen♥ Sen kommer mamma komma hem! Så de ska bi kuul.

Jag har ingenting att göra nu för tiden.__

Men iallafall,  nu ska jag gå upp och kanske göra något. Men jag tror jag inte har något mer att skriva nu, så. Hejdå!♥

 

-Thea♥


Av Thea - 18 juli 2014 12:16

Tja, men nu ska jag till en kompis! Kul va? Amen.. Vad jag ska göra i helgen vet väl inte jag?.__. Detta blir kort inlägg men vem bryr sig. Snaart ska jag åkaa, snaart ska jag åkaa. Hejdå!;)

//Thesan<33

Av Thea - 17 juli 2014 07:29

HejHej! Nu är jag tillbaks igen, jag hade tänkt börja med bilder eller nått.. Kanske 2 bilder per vecka? Det va länge sen va? Ja jag vet! Men nu så ska jag försöka, och försöka och försöka att skriva 6-7 inlägg varje vecka! Men nu struntar vi i allt de, jag har lite saker att berätta om.
Igår var Ellen och Arnel på besök, vi satt och pratade och så när dom kom, sen när mamma, pappa och Maja kom så skulle vi äta. Vi åt pizza? Har jag sagt att dom flyttat? Inte? Då vet du de nu! En fin vit lägenhet, och annat..
Idag så ska jag, pappa och Maja åka på en marknad!! Det ska bli jätte kul för det var länge sedan jag var på en marknad. Undrar om man hittar något.
Jag ska ringa Malva sen! Yeey. Och så ska jag ringa Ellen.

Hejdå. //Thesan

Av Thea - 1 juli 2014 15:55

Hej c:

 

Hej, välkommen! Detta är min blogg, jag skriver om olika saker varje dag, men bara så ni vet så sak jag ha med musik som en slags kategori i typ varje inlägg! Men hejhej fortsätt neråt..

-Jag brukar tänka: Guuuuuud, dagarna går segt som.. ja något segt typ.. VAD SKA MAN GÖRA?! Ingen kan ju göra något med en.. Tur att jag ska till EN imorgon, och sova.. Yeeyy! ATT DU ALLTID SKA SLUTA LÄSA JUST HÄR?!

-♥MUSIK♥ Ja, jag lyssnar ofta på Lemonade Mouth, fast jag gillar deras låter men jag gillar INTE deras namn på deras band så mycket:/ Liksom Lemonade Mouth? Det låter lite konstigt eller hur?? Det tycker jag iallafall..♥ DU ÄR ELAK OM DU SLUTAR LÄSA NUUU

-Mitt Liv: Mitt liv gör inte så mycket förutom att tänka skriva lyssna på musik.. Det här är nog de sämsta sommarlovet jag har haft.. Jag gör inget om dagarna, man bara: Hmm, DET KAN JAG GÖRA! Så går det några sekunder och så tänker man eller nej strunt i det..-.-..

-Frågor till mig själv är såååå tråkigt så jag skiter i det. Hejdå! Ses imorgon jag orkar inte ge kategorierna längre så jag väljer några innan inlägget..! HEJDÅ!♥

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards