Alla inlägg under november 2013

Av Thea - 26 november 2013 17:53

JAG VET JAG BLOGGAR INTE LIKA MYCKET SOM JAG GJORDE FÖRUT!  VARSEGOD ni som kollar bloggen varje dag!;) Här får ni något att tänka över.. Jag ska kanske inte blogga mer tills på söndag! Sista chansen att kolla inläggen nuee!!;**♥

 

 

Glöm inte att tipsa om denna lilla söta

 

blogg!:);D:P Om det är någon som undrar så är

 

jag på mitt rum!x=)

 

 

Om ni skriver elaka komentarer till mig så ska jag skriva vem ni är och berätta för alla hur barnsliga ni är om ni är elaka!.. BARA SÅ NI VET!.. MIN SYSTER ÄR 19 ÅR GAMMAL OCH JAG BERÄTTAR FÖR HENNE, + HON KOLLAR MIN BLOGG VARJE DAG SÅ..?! HON SKRIVER TILLBAKA TILL ER!;) SÅ FÅR NI SE VAD HON SKRIVER!XD

Av Thea - 22 november 2013 23:00

Jaao nu är kl 22:57 och jag är knappt trött än! SÅ.. Asså jag som måste orka dansa imorgon också!:0 Guud vad jobbigt.. Kollar på tv och lyssnar på musik!? Begging ? Ja jag andvänder smink ibland på helgerna! Okej ska bara hällsa en sak till ett par snälla och härliga kamrater!;) Lycka till på eran judo uppvisning Leo och Lukas!? Hoppas ni vinner guld igen! ? Kommer sakna klassen över helgen!:* Hare götg nu ungar!!

Av Thea - 18 november 2013 07:58

Hej Hej!:) Är på skolan just nu! 08:12 loggar jag ut!:p Men vi ses läsisar!!:*!!??

Av Thea - 16 november 2013 14:36

Tjena bloggen! Är hos en av mina bffs Hon har en fest!:3 Snart kommer den andra bff:n Ohh my god!8D FRÅN ERAN SUPER TEDDY!!!!!!

?

Av Thea - 15 november 2013 22:33

Godnatt!:*? Kl är nu 22:33 exakt!:) vi ses imon efter dansen:P Bye Bye Teddy???

Av Thea - 15 november 2013 22:14

Heja svenska laget! (Sverige) Sverige - Portugal 0-0! Komigen!!?? Ni klarar det!D: Om du hejar på sverige dela denna blogg till någon/några/alla dina/din vän/vänner!:)Hahha ja jag vet att det blev många / i den meningen!:P Schema imorgon: Danssr kl 12:00 till kl 13:00 Jag kommer antagligen kanske INTE lägga ut bild eller något sånt!:S Fortsätt heja på Sverige dom vinner nog snart;).. HOOPPAASS VVII!:O??????????????

Av Thea - 15 november 2013 16:41

Hej hej läsare små?! Saknar ni mig?:)Jag var på ikea nnyss med min Bff och kusin. Jag har kommit hem från ikea och mode huset nu! :) Mamma kommer snart och hemtar mig!:P Jag köpte en genom synlig topp och ett svart linne:3Toppen kostade 150 kr och linnet kostade 90 kr:3?

Av Thea - 14 november 2013 18:44

Hej Hej bloggen! Saknat mig lite!  Hej Hej bloggen! Saknat mig?  (Alltså det jag skrev där uppe!  ) Kort inlägg vet..!<33 Men ska till ikea och mode huset med min bästis(Happymolly100.bloggplatsen.se) Och min kusin Wilmsan♥#ÄLSKAR#DOM#FOR#EVER#LIFE#♥#!#


Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards