Alla inlägg under oktober 2013

Av Thea - 31 oktober 2013 10:00

IDAG ÄR DET HALLOWEEN!:D Jag ska till min kusin kl 17:00 ungefär och gå bus eller godis:P Undrar vad hon ska se ut som     Jajja♥! We Love UU Guys Forever♥ Jag har lockat håret och ska byta om till klänningen om kanske 5 timmar ungefär!   Min kompis Alicia(HappyMolly100.Bloggplatsen.se) är i Götebörg! Hon ska typ till Ullared♥:) Vill också dit)': Men jag ska få godis idag istället  

Av Thea - 30 oktober 2013 19:39

  JAOO! Nu har jag ätit glass hos min bff en stund och vi tänker inte sluta att äta av den!      Exelente!♥ Love uu Guys!

 

 

 

//Teddy♥

Av Thea - 30 oktober 2013 18:11

O.M.G IM GONNA BE FAT!D:< Help me?? Like this and you are a hero!:*???

Av Thea - 29 oktober 2013 17:26

Hej bloggen! Nu har mamma kommit hem från jobbet och jag vill att mina små syskon ska gå och lägga sig så att JAG kan mysa med mamma och pappa och lite popcorn i soffan framför tv'n♥ Kan någon kolla in bloggen? Min syrras kille va i Spanien och köpte perfymer till henne, det luktar vanilj och godis♥   Kanske finne det glass också.. vem vet?     Jao! Nu ska jag gå upp en stund och kolla tv och säga Hej till mamma! Herrå! Bloggar KANSKE lite till idag♥

 

 

 

//Teddy♥

Hej

Av Thea - 29 oktober 2013 16:57

Nu har jag ätit lite käk Guys♥ Min syrra grinar och jag är trött på henne.. MMan liksom bahh-->    SLUUTA! Jag skulle ladda upp en video förrut men sen så lyckades jag inte så sorry:( Kolla in Röstning! Ställ frågor och visa att du följer mig!  

Av Thea - 29 oktober 2013 15:14

Tjena Älsklingar! Nu kommer min lilla video om den hann laddas upp   Nej sorry den kunde inte laddas upp-.-:( Jag blev lite ledsen nue!  

Av Thea - 29 oktober 2013 11:16

Hej Bloggen Nu Är jag Tillbacks Från Den Hemska Skogen♥ Saknat Mig? Jag Och Min Bff Ska Äta Lite ChokladBollar! ÖÖH! 2 dagar kvar på månaden!D:< Julafton here we come!♥   Yehh! Besök också denna bloggen; HappyMolly100.Bloggplatsen.se! Den blir update varje dag så ni vet det! Vi ses om en liten stund! 

 

//Thea♥

Av Thea - 29 oktober 2013 08:51

Nu ska jag blogga om en speciell person! Typ.. Men aa Det är min kusin Wilma och hon är 1 år äldre än mig O_o Hon rider och gillar AvicciXD Jag tror jag kommer visa er för henne! Mina fantastiska tittare♥! Nu så blir det bilden!;)   Älskar Henne som kusin! <33Love UU<33

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Skapa flashcards