Alla inlägg under juli 2015

Av Thea - 19 juli 2015 15:10

Hejhej! ^^ Förlåt för dålig uppdatering, men jag kan uppdatera er lite nu lite snabbt c:

I förr går så var jag hos en kompis. Vi fiskade salamandlar (whutt vet inte hur det stavas XDD), vi gick på cirkus och där träffade vi två av våra gamla klasskompisar ♥♥♥ Sen gick vi hem och spelade sims cx. Så det var ganska kul c:

Nu sitter jag och skypar med min bästa vän, och jag funderar på att gå ut och springa lite senare, och typ träna på att göra plankan och massa armhävningar och situps (VET INTE HELLER OM JAG STAVA RÄTT DÄR XD) såe jaoe c: 


Angående momio så börjar jag närma mig 600 vänner! :D Vi blir alltså fler och fler.. Mollisar? HAHA ;D 

Jag är snart i level 47 så jag blir super glad om ni hjälper mig! ^^ Jag samlar också för att köpa alla momos som finns cx Och jag har 34 just nu och det är bara 6 st kvar :* Så det skulle vara super schysst om jag kom upp i level och kunde köpa dom! ^^


Det var allt för idag♥ Hoppas det inte var dumt att jag glömmt uppdatera på ett tag :c Jag kommer förresten att göra ett till inlägg lite senare tror jag! (: Kika gärna in senare igen då :*

Hejdå!    // Momio_Imollan IRL_Thea ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Skapa flashcards