Alla inlägg under maj 2014

;D

Av Thea - 4 maj 2014 19:15

Blööö, Hejj:)

 


Jag har INGET att skriva om men.. Skola imorgon, ska göra något snart..:) Hejdå jag har INGENTING Ärligt talat att skirva om...:( Så Hejjdå!:*

:*

Av Thea - 4 maj 2014 15:53

Bara något!xD

 

Hejj kortis bara!! Vi sticker snart till min lill syrras kompis och leker där!:D Så jag kanske bloggar senare också men nu har ni fått 2 nya inlägg.. Jag hadde bara lust att skriva ett till inlägg så ni får att läsa HEJDÅ!:* Dom kommer nog NÄRSOM HELLST..!;) Hejdå igen..;D Föresten så ska jag ha en ny omröstning SNÄLLA KOLLA DEN SEN!:( Hejjdå för tredje gången♥

Av Thea - 4 maj 2014 15:44

Förlåt för få inlägg...

 
Hejj.. jag har inte gjort så många inlägg jag vet.. Men nu fåår ni ett (STAV på får..xD) Men jag har varit hos farmor och farfar ♥ Och då sa farmor att hon och jag ska åka och shoppa på tisdag! ♥ Vi ska shoppa sommarlovs klänning, med skor till och bekini tyyp..:) Asså jag har ärligt talat inte orkat att blogga så..xD Men nu får ni inlägg! I fredags hade vi tapas som jag och min stora syster och hennes kille gjorde!^.^As kul och det blev skit gott!!;) Men nu ska jag snart till min lill syrras bästa vän och vi ska spela minecraft och leka de.. För det brukar dom göra..!o.o Ojj JUSTE! Glömmde att säga detta: Min mamma stör sig på att jag alltid andvänder ett ? efter varje mening..;D Så jag ska pröva att andvända det mycket mindre.. Men Hejdå ♥ Kläder idag: Blått lite pösigt linne och svarta tjocka tajts.. Eller hur det stavas:* Hejdå ♥ 
 
MVH *Thea*

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards