Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

?Har ingen idé?

Av Thea - 10 augusti 2014 12:29

Hejhej här sitter jag igen och skriver grejer till er som läser, ja. Kul va? Näe de är inte så kul efter ett år ungefär. Men iallafall, igår var det lördag, idag är det söndag! Så igår natt skypade jag med Sara? De va jätte kul, i think. Men så somnade jag med mobilen i sängen och så när jag vaknade var hela batteriet urladdat, bra jobbat säger jag bara. Så fick jag problem med att sätta igång den, men en timme efter de så sattes den igång och jag kan skriva inlägg igen^^ Igår var det stadsfest och då fick vi en gratis cola burk med vårat namn på! (Vi fick varsinn) Och jag hade aldrig sett en cola flaska eller burk med mitt namn, så det var kul. Jag träffade oändligt många jag känner, folk från skolan, dansen och vanliga vänner. I fredags var jag, pappa, Ellen och Arnel
Ute till kl. 22:00 och hade kul! Och så åkte vi såklart karuseller. Ja nu ska jag gå ner på mitt rum, och sen gör jag väl något^^ Hejdå! ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 19 juli 2015 15:10

Hejhej! ^^ Förlåt för dålig uppdatering, men jag kan uppdatera er lite nu lite snabbt c: I förr går så var jag hos en kompis. Vi fiskade salamandlar (whutt vet inte hur det stavas XDD), vi gick på cirkus och där träffade vi två av våra gamla klassk...

Av Thea - 29 oktober 2014 15:49

Heej! Ja då var vi tillbaks med mig och min blogg, och denna fina/tråkiga dag ska vi prata om höstlov! Vad gör man då? Man är ledig från skolan och det är inte bra tycker jag. Jag kanske har några bra tips här? Då ska vi se vad vi hittar här i huvude...

Av Thea - 21 oktober 2014 15:28

Heej! Idag är det en tisdag♥ Jag kom hem från skolan för en halv timme ungefär. Vi har nya planer;) Vi har pratat om att snart flytta in till stan, det är lite närmare skolan och mina föräldrars jobb, och så bor jag närmre mina klasskompisar:D...

Av Thea - 18 oktober 2014 15:32

Jag ska blanda lite saker här nu..   Julen är ju snart här, så jag har redan börjat kolla på presenter till mina vänner och familj. Jag skrev en liten önskelista igår kväll på 14 saker, minst 16 men absolut inte mer. Men jag hoppas att jag får nå...

Av Thea - 18 oktober 2014 15:16

Heej! Ja jag kommer typ att göra 3 olika inlägg idag för att uppdatera lite. Men vi går rakt på sak, min pappa ska vara med i ironman! Så nästa år så ska han simma, cykla och springa det loppet. Vi ska stå och heja på honom och vi hoppas super mycket...

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards