Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Thea - 12 februari 2014 19:36

                                                          Hejdå Elen♥    

 

 

Hej, jag igen♥Vem annars??;) Idag så är det en speciell dag! För att Ellen och Arnel åker till London i en vecka typ, och de känns som om de kommer hända något! De känns verkligen som de♥Ellen kommer säkert läsa min blogg får jag hoppas!! Så Ha de Gott Ellen Och Arnel. Vi kommer sakna er jätte mycke♥Så: VAR FÖRSIKTIGA!!!    

 

 

                                                                             Dagens Låt!  

 

 

Haha! Idag är de ingen Nightcore, idag är de ansiktet- Äckligt, 17 år-Maggio tjejen du vet;)Ehhm,   msp   typ   Typ bara de! De var de ända om musiken idag!

 

 

                                                                       NO SHIT!

 

Nej jag är ingen Beliber, eller 1D:are eller vad ni kallar er själva om ni är de. Bäddade sängen idag, med min andra syster.

Ni-: NÄE! ÄR DE SANT?! DU GÖR JU ALDRIG NÅGOT SÅNT!!

JAG-: Haha! trodde ni inte de?? Asså LÄGG AV??XD

 

                                                        Hejdå mina små söta och sköna♥ 

 

 

Ja, de blev ett långt inlägg idag!*_* Vi ses nästa gång med ny information om bloggen och lite smått och gott från mitt liv! Nu vill jag bara önska er en härlig kväll:)!  Om du skulle bry dig så kolla in detta stället: Happymolly100.bloggplatsen.se ! JA, de är Ajjans blogg och den är jätte bra om jag får säga de själv   Så hejdå Alla fina och värda♥Sov gott och dröm sött♥Godnatt Ellen Och Arnel, Älskar typ er♥

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards