Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Thea - 29 juni 2014 20:43

♥Hej♥

 

-Hej! För tredje gången tyyp..♥ Här sitter jag och lyssnar på favvo låten♥ Låter konstig men jag sitter och sjunger till låten, alltså jag bara ÄLSKAR låten!

-Jag har satt igång med bloggen IGEN!♥ Jag har inte något att skriva om Kategorin: BLOGG, läs gärna mer om dom andra kategorierna som kommer här under!♥

-Idag är jag väl glad tror jag..♥ Ni vet när man mår helt vanligt fast är ändån riktigt glad! NÄSTA

-Ja, detta kan väl vara Kategori: BLANDAT/DAGEN. Min dag har varit helt okej, har varit på Ikea med mamma och mina 2 systrar! Vi tänkte äta på restaurangen som dom har där, men NEJ den var såklart full... Såå vi fortsatte att letta igenom butiken efter nått som dom skulle köpa och sånnt, sen så när vi kom fram till en 'snabb kassa' så såg vi ju att det var fullt utanför kassorna där man kunde köpa korv (MED BRÖD), mjuk glass och dricka!?Ögon, fortsätt bara neråt!♥

-Vill du veta vad jag har för olika kategorier? Då ska du nog fortsätta att läsa!

1. Ett Hej för varje inlägg.

2. Lite om bloggen.

3. Fritiden.

4. Mitt humör för just den dagen/inlägget.

5. Blandat/Dagen, alltså hur min dag varit.

6. Nya grejer jag gillar.

7. MUSIK♥

8. Vad jag ska ha för kategorier till nästa inlägg..♥xD

9. Frågor jag ställer till mig själv.

10. Vänner.

11. Skolan (Läxor ingår här)

12. Tips.

13. Vad brukar tänka på♥

14. Mitt nya rum!

15. Smarta grejer.

16. Familjen♥

17. Förslag från er som läser, även om jag inte får så många kommentarer!xD

18. Ett Hejdå

19. MITT LIV♥

 

-Ja, hejdå och jag önskar er lycka till med detta! Eller vad man ska säga..♥

-NÄSTA KATEGORIER! Här kommer dom dååh: (Bara för att upplysa det, jag har ALLTID ett hej och hejdå så jag kommer räkna bort kategori Nr 1. och 18.!) Men iallafall:Mitt humör, dagen, musik, fritiden och vänner♥ HEJDÅ!

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards