Alla inlägg den 2 november 2013

Av Thea - 2 november 2013 18:04

Nu sittr jag och lyssnar på Edbin Bergs låt som han aldrig hann klart med.. Ni kan säkert gissa vilken? I Will Be Here♥ Min lilla syster och jag tänker på våran stackars hund som dog för ett tag sedan!   Ja en liten sötis var min lilla hund♥Men en morgon när man vaknar är hon borta! Fatta vad hämskt! sa hejdå och godnatt till henne kvällen innan dagen hon avlivades..! Många där ute vet säkert hur det är med ett dött husdjur..<//3 Hon var ju liksom där hela tiden! hon fanns bara där hela tiden! Synd att jag inte har bild på henne på telefonen..Hon var en doberman så söt som hon var♥ Fanns där sen jag föddes.. sen blev hon tröttare och tröttare:( sedan en dag försvann hon ur livet hos mig♥ I Will Be Here For You My Pretty Little Angel♥ Det finns tusen ord att förklara om hur hon var♥ Jag ska lägga till låten till spotify och gråta varenda gång jag lyssnar!    Jag vill bara skriva hur mycket hon bettyde för mig♥ I Hope You Like It♥

 

//Teddy33<//3

Av Thea - 2 november 2013 17:37

Tjena bloggen! Hört låten Ooh La La? Britney Spearse alltså?!   JAA JAG HAR HÖRT DEN!   Så himmla trött nu! öö?? ♥Singel girl♥ Hahha! okej inte kul..-.- men skit i..! lyssna på låten! I Night core hällst! bry mig inte om hur jag stavar allt bara palla skriva rätt i varenda ord!?  




///(((((((((((((Teddy))))))))))))♥

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards