Alla inlägg under oktober 2013

Av Thea - 29 oktober 2013 08:24

JAAAOO! Nu är jag äntligen vaken! Ja jag tänker blogga mera om dagarna! Och ni kommer väll följa mig för det!?  Jao jag lägger upp lite bilder varje vecka! i December ska jag ta det ledigt från bloggen men kommer tillback efter JUL! nu kommer dagens första bild ut på bloggen!:D I Hope You Liked♥     

Av Thea - 28 oktober 2013 19:57

Nae! Min Bild laddades aldrig upp! Men vänta! JAO! Den kom upp nu så aa! Jag lägger ut den nu om fler följer och sånt!          




   Ja den blev åt fel håll jag vet.. Tack! Nu vet jag hur man lägger ut bilder!


Av Thea - 28 oktober 2013 19:50

 Jaoo! Nu har Bff Kommit Hem Till Mig! Vi Ska Dygna♥   YEEHH! Vi ska äga ut alla andra!   TJAOO!  

Av Thea - 28 oktober 2013 14:38

Snart kommer min äldsta syrra hem igen och firar jul med oss!   Hon har liksom varit borta i typ 1 eller 2 månader nu! Så vi längtar skit mycket efter henne! Vi hoppas att hon klarar sig och kommer hem hel skinnadO-o Men aja!;) We love uu to♥  Snart kommer min Bff Alice som sagt var jag längtar skit mycket! Vi kanske ska vara ute eller asså jag vill bara skratta! Nej men..! Insta: TheaBernestra Kik: Thesan03 Följ bloggen! Fler följare fler inlägg! Tack och Harrå♥

 

 

 

LOVE UU Guys!♥       

Av Thea - 28 oktober 2013 10:54

Hej Bloggen! Nu har Jag Kommit Tillbaka Till Er!   Har Ni Haft Det Skönt På Sistone? Jag Har Typ Lov Nu Och Min Bff Alice Ska Komma Hit Och Soca Över Nu Snart♥   Jag sitter bara vid datan och chillar lite! Insta; TheaBernestra Kik; Thesan03♥ Följ denna Bloggen och jag ska blogga mer än vad jag gjorde på dom andra bloggarna!    Så jag ska försöka blogga 7,8 gånger i veckan nu! Älskar eer!♥ Herrå Nolchalant; Goodbay♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards