Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Thea - 30 juni 2014 16:47

Hejsan På Er!

 

-Hej! För er som inte vet, jag är ägaren av bloggen, jag skriver ibland ofta ibland lite ofta ibland ALDRIG. Men vi får se om ni orkar läsa mer! FORTSÄTT

-Mitt humör idag: Jag är super trött, glad och tyyp helt normalt glad..♥

-Musiken för idag: Lemonade Mouth-More Than A Band. Jag ÄLSKAR den låten, jag kan t.o.m den utantill! Det är typ mitt favoritband eller vad man ska säga..♥ Och så finns det såklart flera låtar.SLUTA INTE!

-Fritiden: Jag sover ofta länge! Bara för att jag har lov♥ Jag äter ju inte så mycket, för det finns inget gott o äta..xD Men man är ändån skit hungrig.. JAJA. Vi fixar rummet jag är ibland med vänner, jag gör inte så mycket på fritiden eller hemma.. Kanske så lyssnar jag mer på musik och dansar och sjunger till♥ Ni vet jag älskar att dansa och sjunga!.  SLUTA INTE DÅ!

-Vänner:(Jag nämner inte deras riktiga namn) Maviis är någonstans så dom svarar INTE på hemtelefonen.. Jag va med Alice förra veckan♥ Men jag brukar inte vara med andra direkt.. JO JUSTE! Nu kom jag på! Jag avr med mina kusiner Wowwen och.. jag vet inte vad jag ska kalla henne här för tillfället.. Men kanske Matti? Iallafall dom va hos oss på mitt släkt kalas, och så gick vi ut med Elli och sånnt..♥ SLUTAR DU LÄSA NU SLUTAR JAG MED BLOGGEN!

-Dagen: Jaa, dagen är inte slut än.. Så vad ska man säga? Jag åt frukost för kanske 2½ timmar och klockan är EXAKT 17:13. Mamma kommer väl hem snart.. Jag ska snart äta middag tyyp♥ Det blir BIFF!♥ Jag har inte pratat med Sara på länge.. Kanske ska göra det efter att jag har sparat inlägget och sen loggat ut från bloggen! Vi får see... Nästa KATEGORIER: BLOGGEN, VAD JAG BRUKAR TÄNKA PÅ, MUSIK, MITT LIV OCHFRÅGOR TILL MIG SJÄLV♥ HEJDÅ!♥

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards