Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Thea - 10 juni 2014 17:51

.__.

 

Jag har INTE bloggat pga att de är så tråkigt att blogga nu för tiden.. Jag har andra saker för mig om dagarna, och jag vill inte sitta vid datorn! Jag gör ärligt talat inte de längre!! För nu är #SOMMAREN här och det ska bli en #AMAZING #SOMMAR detta året♥ Jag är taggad för 13 Juni, då är det abslutning på skolan! Och det blir förhoppningsvis #SISTAÅRET för mig efter den avslutningen! Och min kusin börjar 6:an på en helt annan skola! Då känner man lite såhär..: AAHHH IIIIIIIIIHHHHH Nu går jag i 5:an och är äldst på skolan..!:)Nejmen, jag åker ju buss hem efter skolan rätt så ofta, så jag kanske kan göra ett eller 2 inlägg då när jag sitter på bussen/bussarna och #CHILLAR Men TAGGA att jag snart går på en NYYY SKOOOLAA med NYYAA VÄNNNEER! Och klasskamrater.♥ Jag bloggar inte så mycket p.g.a att jag är med mina vänner mycket mer, jag tillbringar lite tid med familjen, jag solar lite ibland♥ och lyssnar på musik och så har man ju snart sommarlov! Så jag skypar extra mycket med Sara som nog har sommarlov!♥ Jag kommer nog bada hyfsat mycket....o.o Men alltså.. Jag HATAR att bada i havet, jag gillar bara en strand som jag EJ nämner vid namn!;)  Utan min kusin och hennes familj har hållt på med att gräva ner en pool i deras gräsmatta♥♥♥(Det är inte dom som gör det, de är sånnadära arbetar gubbar/kvinnor som gräver/bygger ner den! Så hon säger att jag, släkten och min familj ska få bada i den mycket på sommarlovet! Och hon sa att den skulle bli klar nästa veck.!♥:) #PRO #PÅ #ATT #FÅ #BADA #! #♥ Inte så mycket från mig mer då, utom 2 saker!!! På fredag (AVSLUTNINGS DAN!) så fyller min pappa år♥ #~FREDAGEN DEN 13/6~# Men typ alla på skolan baah:'' NÅGON KOMMER SJUNGA FEEL! DET KOMMER BLI FEEL!!!'' Man bah chilla..!(: När man sms:ar med kompisarna: ''OMG OMG OMG NÅGON KOMMER FAILA!! NÅGON KOMMER FAILA!! Och, hehe..#<33#♥ Imorgon är det EXAKT 1 veck tills jag fyller 11 år♥♥! Ska bli kul♥ Ska sova hos LN på lördag och Arneliis i deras nya lägenhet! Ska bli as grymmt och skit kul! Vi ska kolla på film och ALLT DE DÄRA!!;D I söndags var pappa och jag i stan, och vi gjorde super mycke grejer och åkte till Farmor o Farfar♥ Och åt glass, m.m men det bästa med den dagen var att jag fick tillbringa super mycket tid med pappa#♥♥♥ #Thats #Love #♥ TYYYP XD♥ 

 

Bääch färg eller hur det stavas.. Beech eller nått sånnt!♥ Hejdå♥ Ses snart igen och förlåt för att jag inte blogga jag har ju tröttnat på det som sagt!♥ Nästa: Middagen alltså pannkakor♥   

 

#Hejdå♥ HACHTAG (eller hur det stavas..) HEJDÅ♥

Presentation


Välkommna och kolla in här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag och min syrra köpa för något?
 En iPad
 En dator
 En tv
 En iPad Mini
 En telefon
 En plattång

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om vad ni tycker om min blogg!:)


Ovido - Quiz & Flashcards